عایق کاری روف گاردن

عایق کاری پشت بام
عایق کاری پشت بام
ژوئن 5, 2018
عایق کاری سرویس بهداشتی
عایق کاری سرویس بهداشتی
ژوئن 5, 2018
عایق کاری روف گاردن

عایق کاری روف گاردن

عایق کاری روف گاردن بام سبز

روف گاردن ، تکنولوژی مدرن سقف سبز است با کارایی بالا بر روی پشت بام ها و تراس ها که به دلیل نیاز به موادی سبک و بسیار مقاوم و نیز ایجاد بستری مناسب برای رشد پوششی گیاهان ، امری تخصصی و مهندسی می باشد .

وجود این پوشش گیاهی در پشت بام میتواند به کاهش از دست دادن گرما و کاهش مصرف انرژی در شرایط زمستان تاثیر گذار باشد . پشت بام یک ساختمان ، تصویری از یک محوطه در اختیار شخص قرار می دهد که ممکن است در سطح خیابان بسیار ساده و معمولی به نظر بیاید. اما هنگامی که بر بالای بام سبز  یک ساختمان بلند بایستیم می توانیم تمامی این عوامل و مناظر متنوع را مشاهده و از دیدن آنها لذت ببریم.

عایق کاری روف گاردن یکی از مشکلاتی است که پس از طراحی و اجرای روف گاردن ، برای برخی از ساختمان ها پیش می آید
این مشکل در دو مرحله می تواند به وجود آید :

1. در زمان طراحی و اجراء روف گاردن می باشد که باید عایق کاری و آب بندی روف گاردن به درستی انجام شود
2. پس از چند سال استفاده از روف گاردن ممکن است به وجود آید که باید نسبت به رفع نم و رطوبت روف گاردن اقدام شود تا به ساختمان آسیب نرسد.

یکی از اصلی ترین مزیت های باغچه های روی بام ، میزان نور آفتابی است که در طول ساعات روز دریافت می کند و می تواند محیطی دنج و خصوصی برای استراحت ، پذیرایی و پرورش گیاهان باشد.
اما مهمترین قسمت و میشه گفت اصلی ترین مرحله برای ایجاد و عایق کاری روف گاردن و دسترسی به مزایای ذکر شده ، مرحله عایق کاری روف گاردن و آب بند نمودن پشت بام جهت احداث روف گاردن میباشد.
عایق های رنگی رطوبتی روف گاردن نانو مازستا بهترین انتخاب جهت عایق کاری روف گاردن و آب بند کردن مقاطع مختلف ساختمان از جمله روف گاردن (بام سبز)خواهد بود.

عایق روف گاردن

عایق روف گاردن

از مزایای عایق کاری روف گاردن نانو مازستا میتوان به سهولت در اجرا و وزن کم محصول بعد از اجرا ، به این صورت که هر یک متر مربع سطح عایق شده با این مواد وزنی در حدود یک دهم عایق های سنتی مانند ایزوگام و قیر گونی بام سبز دارد اشاره نمود.که این امر باعث سبک تر شدن سازه خواهد شد.

بعلت اینکه تمام سطح عایق روف گاردن دایما”درمعرض آب قراردارد آبندی وایزولاسیون برای روف گاردن وابنیه ساختمان مسله ی حیاتی میباشد وبسیار حایزاهمیت بوده لذا قیر گونی وایزوگام در آبندی وایزوله روف گاردن جوابگو نیست ودر مدت کوتاهی از بین خواهد رفت در حال حاضردر کشورهای اروپایی باپیشرفت صنعت پتروشیمی وباساخت مواد پلیمری مخصوصی از نانو پلاستیک جهت آبندی وایزولاسیون روف گاردن به علت ایجاد صفات نازک وانعطاف پذیری ومقاومت بالامانع نفوذریشه گیاهان به دیواره وسطح نیزمیشود ، از مادی بنام خمیر نانوپلاستیک استفاده میشود که عایق بسیار مقاوم بام سبز وچسبنده وضد آب ورطوبت میباشد.

برای مشاوره رایگان عایق کاری بام سبز و اطلاعات بیشتر عایق کاری روف گاردن با ما تماس بگیرید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *