عایق کاری گنبد

عایق کاری سرویس بهداشتی
عایق کاری سرویس بهداشتی
ژوئن 5, 2018
عایق کاری نمای ساختمان
عایق کاری نمای ساختمان
ژوئن 5, 2018
عایق کاری گنبد

عایق کاری گنبد

یکی دیگر از کاربردهای عایق های رنگی نانومازستا که میتوان آن را یک مزیت نسبت به سایر آب بندها همچون ایزوگام و قیرگونی دانست ، عایقکاری گنبد ها با کیفیت و زیبایی به مراتب بالاتر میباشد .

عایق های رنگی نانومازستا به دلیل تنوع رنگی زیاد، وزن پایین، سرعت و سهولت در انجام عایقکاری، بهترین روش برای عایق کاری سازه های گنبدی می باشند.

روش عایق کاری گنبد بوسیله ی عایق های رنگی رطوبتی نانو مازستا به این نحو است که در مرحله ی اول یک دست از مواد عایق نانو مازستا رقیق شده با حدودا ۱۰% آب را بر روی سطح سیمانی گنبد که قبلا لیسه ای و صاف شده است با ابزاری مانند پیسوله و یا غلطک اجرا کرده و زمانی در حدود ۱۲ساعت برای خشک شدن کامل مواد صبرمیکنیم.سپس در مرحله ی دوم باقی عایق هارا که این بار فقط با مقداری در حدود ۵درصد رقیق شده و غلیظ تر از مرحله ی اول میباشد کل سطح عایق کاری گنبد را پوشش میدهیم .

بعد از اجرای کامل عایق های نانو مازستا بر روی سطح سیمانی گنبد ، لاستیکی فشرده به ضخامتی حدود ۱.۵ میلیمتر تمام سطح را پوشانیده و به دلیل چسبندگی فوق العاده بالا ، به سطح چسبیده و مانع عبور رطوبت از روی سطح به لایه ی سیمانی گنبد شده و به عبارتی دیگر گنبد را آب بند مینماید .

عایق کاری گنبد با استفاده از عایق رطوبتی حرارتی نانو مازستا مزایایی همچون سهولت اجرا نسبت به ایزوگام ، نمای زیبا در پایان کار و صرفه جویی در وقت و هزینه را به همراه دارد چرا که همزمان با اجرای عایقکاری و آب بند کردن ، عایق کاری گنبد، عایق رطوبت شده و تا حدود ۴۰% هم عایق حرارت، ضمن اینکه دیگر نیازی به رنگ نمودن جداگانه گنبد هم نخواهد بود .

شایان به ذکر است که کارفرما بنا به سلیقه ی خود پس از عایقکاری گنبد توسط عایق رنگی رطوبتی و حرارتی نانو مازستا قادر به کاشی کاری و یا سرامیک کاری بر روی سطح عایق گنبد خواهد بود و این عایق کاری گنبد خللی در آن وارد نخواهد کرد.

برای مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر عایق کاری گنبد با ما تماس بگیرید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *