عایق کاری سرویس بهداشتی

عایق کاری روف گاردن
عایق کاری روف گاردن
ژوئن 5, 2018
عایق کاری گنبد
عایق کاری گنبد
ژوئن 5, 2018
عایق کاری سرویس بهداشتی

عایق کاری سرویس بهداشتی

عایق کاری سرویس بهداشتی

عایق های نانو مازستا بهترین انتخاب جهت عایق کاری سرویس های بهداشتی میباشد

به سادگی میتوان بعد از مرحله ی سیمان کاری سرویس ها ، بجای ایزوگام یا قیرگونی ، مواد نانو مازستا را که بشکل لاستیک مایع میباشد با قلمو یا غلتک روی سطح سیمانی مالید تا پس از خشک شدن به لاستیک فشرده به ضخامت حدود ۱ال۱.۵ میلیمتر تبدیل شده و با چسبندگی فوق العاده ای که دارد تمام سطح را پوشانیده و آب بند کند.

عایق های نانو مازستا برای سرویس های بهداشتی که چندین سال از ساختشان میگذرد نیز راه کار ساده ای دارد و میتوان از عایق های رطوبتی بی رنگ یا کریستالی استفاده نمود.

مواد بی رنگ نانو مازستا عایق کاری سرویس بهداشتی شامل مواد بی رنگ غلیظ و مواد بی رنگ رقیق است که از اولی برای درزگیری و پوشاندن بندکشی ها و از دومی برای کل سطح استفاده میشود . مواد کریستالی غلیظ پس از خشک شدن بصورت لاستیک بی رنگ درامده و بدلیل خاصیت کشسانی که دارد در مقابل انبساط و انقباض که موجب کم و زیاد شدن عرض درزها میشود کاملاً مقاومت مینماید و خاصیت آب بندی خود را حفظ میکند.

مواد نانو مازستا رقیق نیز بعد از آنکه با میزان صددرصد آب مخلوط شد برروی تمام سط پخش شده و لایه ای بیرنگ با ضخامتی در حد میکرون روی سطح ایجاد میکند و علاوه بر آب بند کردن سطح، باعث افزایش طول عمر سطح مورد نظر نیز خواهد شد.

بدین ترتیب سرویس بهداشتی کاملا عایق میشود و دیگر نیازی به تخریب و کنده کاری سرویس های بهداشتی قدیمی نخواهد بود.

برای مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر عایق کاری سرویس بهداشتی با ما تماس بگیرید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *