عایق کاری آبنما

عایق رطوبتی استخر
عایق رطوبتی استخر
ژوئن 5, 2018
عایق کاری پشت بام
عایق کاری پشت بام
ژوئن 5, 2018
عایق کاری آبنما

عایق کاری آبنما

عایق کاری آبنما

عایق کاری نما و آبنما

آبنما در فضای سبز با ایجاد صدای آب، افزون بر زیبایی فوق العاده و ایجاد آرامش،در تلطیف و پاکیزه سازی هوا نیز بسیار مؤثر بوده بنابراین از آبنما در مراکز پرجمعیت شهرهایی که دارای آلودگی هوا هستند و کلان شهر ها می باید بیشتراستفاده کرد.
آب در پارک‌ها و باغ‌ها به هر یک از صور مختلف، خود به نحوی در متعادل کردن درجه حرارت هوا، تامین رطوبت نسبی برای گیاهان و ایجاد طراوت، موثر است. مجموعه این عوامل از یکنواختی و خشکی محیط می‌کاهد.
آبنما یکی از اجزای معماری ایرانی به ویژه در طرح باغ ایرانی بوده است. آبنماها در شهرها نمادی از رودها و چشمه سارها و نهرهای روان در دل دشت‌ها و جنگل‌ها و بیابان‌ها هستند.
پس بدیهی ست که ظاهر آبنما از اهمیت زیادی برخوردار می باشد اما نکته ای که باید به آن توجه نمود بحث عایق کاری و آب بندی آبنماها می باشد و این امر ممکن است در ظاهر آبنما اثر منفی گذاشته و از زیبایی آبنما بکاهد.
مواد کریستالی بی رنگ نانو مازستا بهترین انتخاب برای عایقکاری آبنما است که علاوه بر عایق کاری و آب بندی آبنما، به علت کریستالی و شفاف بودن ، هیچ تاثیر منفی برروی ظاهر آبنما نگذاشته و درعوض با براق کردن سطح عایق کاری آبنما، زیبایی آبنما را دوچندان خواهد کرد. در واقع با عایق کاری آبنما با یک تیر دو نشان بزنید :

1. عایق کاری آبنما

2. زیبا سازی

 

عایق کاری آبنما

عایق کاری آبنما

عایق کاری آبنما بی رنگ نانو لایه ای از لاستیک بدون رنگ بر روی سطح آبنما ایجاد کرده و همین امر باعث آب بند شدن عایق کاری آبنما خواهد شد.
از عایق کاری آبنما رنگی نانو هم میتوان در قسمت هایی از آبنما که نیاز به رنگ بندی خاص دارد میتوان استفاده نمود.

برای مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر درباره عایق کاری آبنما با ما تماس بگیرید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *